söndag

Godmorgon på er! Blir rätt mycket vardags bloggning på denna blogg just nu känns det som men det finns inget roligare att skriva om då tycker jag just nu då jag inte har någon häst att rida på typ.

Igår kväll så var syrrans två vänner här och jag hängde med dom på fest. Helt okej kväll, det var rätt mysigt med musik och sitta med filtar utomhus. Stod också inne och kollade när loreen vann, sjukt!

Nu ska jag plugga lite tills solen kommer fram på våran framsida för då ska jag ut och sola hela dagen tills jag åker till stallet ikväll. Men som sagt först plugga för vill inte ha någon skol ångest imorgon på första lektionen då uppgiften ska in och allt ska vara klart.. Så vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0