Stalldag

Fick sluta tidigare idag så cyklade med katre till stallet vid 15.30. Väl framme så bestämdes det att jag skulle rida Amandas ponny Express. Katre skulle rida iväg på Dante så fick iallafall något kul att göra. Kan säga att den där ponnyn är en drömponny. Man flyger på molen där uppe. Gör det mesta man ber han om men det fanns lite svagheter, självklart. Men riktigt fin ponny som kan faktiskt komma långt och Amanda har några år på sig.

Sedan satte vi oss och putsade och vid 18.45 var det dags för temadag, föreläsning för helena johnsson. Väldigt bra och lärde mig ett och annat, kul! Sedan tog jag cykeln och cyklade hem. Tyvär inga bilder för dagen.

Två videosar jag hittade igår vägrar bli hittade av min videofy så försöker göra om typen av fil på ett redigerings program just nu. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0