Torsdag

Go kväll!

Det är verkligen storm ute. Glad att jag hann rida innan det började blåsa såhär mycket. Spöregnade när jag red, så det inte så jätte mycket. Mest för att Basse skulle få rasta av sig. Ska hoppa in i duschen nu och sedan ner i sängen.

Imorgon har jag mycket planer. Ska först gå i skolan. Sen är jag hemma 13.00, få i mig mat och sen tar jag cykel till stallet. Först ska jag putsa alla saker innan jag börjar packa ner. Han ska även gå lektioner lördag (killberry alltså) så hans saker får hänga kvar i stallet tills vi åker. Planerat att vi åker 14.00 från stallet på lördag. Måste även packa till mig själv.

Mina inlägg blir mest tråkiga dessa veckor det bara är massa skola tyvär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0