Tävlingstaggar

Fredag kväll, sitter hemma och myser med mig själv. Har rensat lite på rummet och ställt dit mina nya lyktor som jag fick i födelsedagspresent. Orkar inte visa bilder på allt jag fick. Inget är speciellt intressant förutom mitt sims 3 husdjur med hästar som jag fick.
 
Imorgon är det tävlingsdags, en dressyrklubb som går på eftermiddagen. Första start är vid 14. Ska hinna med gymmet vid 10-11 sen hem och äta lunch för att åka till stallet. Måste hinna knoppa innan första start för då sitter jag funkis och rider sedan LB & LA. Riktigt spännade och kan lova bilder!! Roligt och få inviga mina nya inköp som plastrong och hårsmycke.
 
Nu ska jag ner och fixa något gott att äta innan jag sätter igång sims igen, helt beroende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0