Torsdag

Fullt ös medvetslös känns det som! Fyfan vad jag inte hänger med i svängarna.
 
Idag var jag i skolan och vid 16 åkte jag till stallet gjorde startlista i onödan och funktionärslista men den var inte i onödan. Skönt att få denna ansvarigatävlingen klar, nog för det är "jobbigt" också.
 
Här får lite schema över resten av dagarna
Fredag: Skolan, direkt till stallet och rida. 
Lördag: Träna 10-11 eller en promenad. Stallet från 12- när all packning är klart och häst.
Söndag: Tävling Allsvenskan final div2 Dressyr
Måndag: Sola solarium, shoppa lite småsaker.
Tisdag: Gotland till fredag. M.Y.S 
 
Känner knappast att jag orkar gå till skolan imorgon. Otroligt skoltrött och lovet kommer i rätta stund. Ska snart hoppa in i duschen och sen fråga olle! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0