28 april

Hej på er! Har varit en helg med massor av hästar. Varit i stallet hela dagarna och sedan kollat på tävlingarna från scandi på kvällarna. Massa inspiration!!
 
Nu är det så att på tisdag så åker jag iväg en vecka till italien. Är hemma den 7/5 och sedan är det tävling 9/5. Inte alls bra planerat med så får det bli. Katre har fått ansvar att rida min ponny mina fodervärdsdagar (fredag och lördag) så Katre känn ingen press eller så men hoppas på att han är fin när jag är tillbaks! haha
 
Så den 9/5 är det lektionsmästerskapen, egentligen var det inte fler tävlingar inplanerade men när täbys tävling 2/6 dök upp så satte jag mig som reserv då den är full. Ligger som tredje reserv i både Lb1 och La1, är en månad kvar ju så hoppas på att de avanmäler sig några!
 
Nu ska jag lägga mig och sova! en skoldag imorgon sen är jag ledig!! Ingen söndagsångest här inte!

Kommentarer
Postat av: Katre

Nejdå, han kommer vara en drömponny! :)

2013-04-29 @ 09:09:34
URL: http://katrereedi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0