Innan tävling

Hej! Ligger äntligen nere under mitt mysiga täcke och tänker sova närsom. Min kropp skriker efter vila så det ska bli skönt! Vi ska lasta 09.30 imorgon så det blir inte så jätte tidig morgon.
 
Har inte packat något än utan bara tagit fram lite saker. Eftersom varmvattnet tog slut snabbt idag hann jag inte heller bada honom. Utan jag får åka upp tidigt imorgon och fixa honom, putsa, packa osv. Men det är mysigt det med!
 
Ridningen idag gick bra, gjorde samma som igår dock inte lika länge. De här två lektionerna jag har haft igår och idag har faktiskt givit mycket, jag har lärt mig riktigt mycket på två lektioner och idag fick vi ett skjut i utvecklingen. Kul! Men imorgon får vi se hur det går, har inga förväntingar då vi kört slut på honom två dagar irad så tror jag nästan att det kommer ta tvärstopp imorgon.
 
Har inga bilder som vanligt men kameran åker självklart med imorgon! Nu ställa klockan och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0