Stäket ryttarna - Dressyrtävling

I lördags var vi iväg på tävling på stäket ryttarnas anläggning. Hade varit där tidigare då våran första ponny stod där med sina ägare efter oss, men det var väldigt längesen.
 
Lc:1 63.88%
Har inget speciellt att säga förutom att det tog stopp inne på banan. Han var trött och jag hade alldeles för mycket kläder på mig. Han kändes inte riktigt framme i handen eller skänkeln utan det var mycket fram och tillbaks i både fart och form.
 
 
Lb:1 60.00 %
Red inte fram allt förlänge och var först i klassen. Här var han tröttare men det kändes lite bättre från min sida. Han vart dessutom mer seg inne på banan än på framridningen men jag kämpade på!
 
 
 
För övrigt så gav träningen i torsdags och fredags mer utveckling, vi ska bara fortsätta så, så kommer det att bli as bra tror jag! Kommer upp videos på det senare också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0