Sista biten av 2013

Kommer ihåg att jag sa till mig själv att slappna av mer 2013 och kan nog säga att jag uppfyllde. Jag har alltid haft lätt att slappna av och inte stressa upp mig för onödiga saker men endå velat vara på den rätta sidan.
 
2014 kommer det hända mycket saker. Upplevelser som kommer göra att jag aldrig kommer glömma 2014.och det får visa sig vad det är! Tänker inte sätta upp några äckliga mål vad som ska ske 2014 för det kan väl man göra den dagen man bestämmer sig för att förändra sitt liv, vilket borde vara den dagen du är trött på att se dig i spegeln inte när klockslaget slår 00.01 den 1/1 2014.
 
Antingen så lever man som att klockslaget slår 00.01 den 1/1 varje dag eller så är man bekväm med sig själv varje dag och gör det bästa utav det. Med det säger jag inte att jag är glad varje dag men jag försöker.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0