Ny vecka!

Hej! Sitter och myser i soffan just för stunden. Alla i familjen är på olika håll men någon kommer nog hem snart.
 
Min första lektion var inställd imorse så hade en liten sovmorgon imorse vilket var skönt. Hade rätt sköna lektioner och gymmade efter skolan. Jag och becca körde ben och det kändes redan när jag skulle kliva av bussen. Träningsvärk i armarna smög fram under dagen också men det är bara skönt att känna eftersom det räknas bättre då, haha.
 
Eftersom jag åker på torsdag så blir det inte mycket inlägg denna vecka och framåt. Men på onsdag ska jag rida för Anna på våran storhäst, har inte suttit på honom på en månad tror jag så det blir en utmaning... Sen ska jag iväg på teori på klubben, vad vi ska göra vet jag inte men hoppas på något roligt!
 
Nu duschen och sen mys med film! Bjuder på bilder från en år tillbaks!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr

Riktigt fin header! :D

Kram Ponnydressyr

2013-02-12 @ 07:13:00
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0