stallet

Hej! Uppdateringen är lite dålig men har inte haft något speciellt att skriva om.
 
Men igår gick jag direkt till stallet efter skolan och Katre gjorde mig sällskap. red inne i ridhuset och det gick faktiskt helt okej. Börjar verkligen hitta knappar nu men vet hur jag ska rida, vad som är hans svagheter osv och han vart riktigt svettig. Han har riktigt lång päls nu även om han är klippt så har det växt på riktigt ordentligt.
 
Ska strax åka till stallet och rida. Står uppskriven i ridhuset klockan 16, det är omöjligt att rida ute tydligen, ishalt överallt kanske går att skritta en liten bit för han har ju broddar. Funderar på att ta med kameran då den åkte med igår men aldrig användes. Kanske får bli en annan gång då det är ljusare ute. Men nu måste jag åka så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0