fredag

Hej på er! Vad bra väder stockholm bjuder på idag! Hade varit mysigt med uteritt i solen men så vart det inte för mig. Har haft en lång skoldag och slutade vid 16 = ingen idé att åka till stallet förän ikväll, och så blir planen. Det blir dressyr i ridhuset och mamma följer med så då kan hon filma!
 
I helgen ska jag fira en vän som fyller 18 år, ska även hinna med att rida och fixa andra småsaker. Men det ska nog fungera. På söndag ska jag följa med Katre och fota henne när hon tränar, får se hur det går efter en natt med fest men träningen är vid 16 så det ska jag nog klara av.
 
Inte så mycket hästrelaterat inlägg men bjuder på videos senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0