17e

Lite mer pepp på livet denna söndag! Det har tagit emot att åka till stallet lite den senaste tiden men helt plötsligt vänder det om och man vill åka dit en söndag mer än gärna typ. Konstigt det där.
 
I fredags red jag på kvällen tillsammans med Katre, Det var lugnt och tyst i stallet, alla hade gått hem och tagit fredag men vi satt i ridhuset och pumpade musik. I slutet släppte vi dom lösa så dom fick rulla och gå av sig lite medans vi fixade i stallet. Sen låste vi och åkte hem, så mysigt att natta hästarna.
 
Igår red jag tidigt, Cajsa fotograferade mig samtidigt så förhoppningsvis har jag massor av bilder att visa er snart! Och en ny header! Sen vart det kalas för syster och på kvällen var jag med mina vänner, hade sån sjukt konstig kväll och var hemma 02.00 så det vart inte så sent.
 
Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag faktiskt iväg på en drogkonferans eller något likande och tror vi ska representera ridklubben på något vis. Berättar mer efteråt vad det var för något!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0