helgen

Hej på er! Sitter nere på mitt rum med tända ljus och myser. Dessutom är det istiden i mitt rum, så kallt i hela källaren (bor i källaren, för er som inte vet) Har precis skickat in två arbeten dessutom, har gjort klart 3 arbeten där här helgen. Känns bra!
 
Hoppas på att spendera mer tid i skolan denna vecka, ärligt talat. Saknar att vara i skolan.. Dessutom har vi temadagar, så onsdag-fredag (tror jag) ska vi arbeta med vårat gymnasiearbete.  Ska försöka planera in annat denna vecka så som köpa julklappar. Till helgen blir det fullt ös! Ni kan se min vecka här under texten!
 
Dagens träning gick bra, lite mer fokus på tjejerna så ska det nog gå bra med kadriljen. Spirit tyckte det var riktigt rolig, det märktes verkligen. Han väntade in sin sidokompis och lärde sig snabbt vad som kom näst!
 
Måndag: Skola, gymmet? (beror på om mina halsmandlar blivit mindre.
Tisdag: Skola, träna, plugga
Onsdag: Skola, ev åka och handla julklappar med mamma, rida
Torsdag: Skola, träna
Fredag: Globen Horse Show med mamma, kadrilj träning på kvällen
Lördag: Lights med vännerna!
Söndag: Globen Horse Show med KNUS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0