måndag vecka 47

Min måndag började med lunch på donken, sedan skulle vi in till djurgården för en tur på spritmuseumet. Var inte där så länge utan bara någon timme och lärde oss lite. Ska skriva en liten text om besöket på A4 så vi får se hur det går...
 
Väl hemma så pluggade jag på psykologi, fick mycket gjort och den är snart klar. Hade även planerat att träna idag men min hals har svullnat upp och det svider så får hoppa över gymmet och dricka te och knapra vitaminer. Imorgon är jag ledig dessutom så ska försöka plugga mycket imorgon också. Arbeta av det mesta så jag slipper stressa senare, för min helg kommer vara rätt upptagen, för....
 
Jag ska tävla! Ska bli så himla kul! Första tävlingen på Spirit, visserligen är det pay and ride men det känns endå som en tävling!!! Knoppa och fixa ska det göras. Så det ska trimmas fredag/lördag, rida igenom båda programen och träna på det som behövs helt enkelt! Hoppas bara jag är frisk och inte mår värre än vad jag gör nu.
 
 Video från senaste tävlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0