onsdag

effektiv dag! I skolan har vi såkallade temadagar, och vi treor jobbar med gymnasiearbetet. Vi kom igång riktigt bra idag, hitta ett riktigt bra ämne och kom igång bra. Nu ska vi jobba vidare imorgon och sen ska vi försöka jobba med det varje vecka fram tills det är klart!
 
Så vi fick bestämma själva när vi ville åka hem så åkte hem 13.30 och somnade på soffan. Skönt! Inte så smart kanske, eftersom jag somnat otroligt sent de senaste dagarna och har svårt att vakna. Vid 16.00 var jag iväg och fixade mina fransar, så nu känner jag mig hel igen! Och nu är jag hemma och väntar på att pappa kommer hem från affären så vi kan börja med middagen, svinhungrig. -bara för det så kommer han nu, haha
 
Ikväll är det markarbete som står på schemat! Ska åka upp så snabbt som möjligt.
 
Snart är det globen och jag är sååååå taggad, wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0