Tisdag

Bästa tisdag, idag har jag varit ledig. Min enda lektion var inställd, men det menas inte att man ska ligga hemma och slappa hela tiden utan jag tog cykel till min vän Rebecca och vi försökte fixa med studentskivan, sen tog vi oss till skolan och fixade klart ett arbete! Sen hem till henne igen och gjorde chokladbollar som vi sen fikade med i någon timme, riktigt mysigt!
 
Tisdagar är ju underbara, speciellt med Montazamis med vänner. Maria är ju bara så underbar! Sen är det ju paradise hotel, och det är ju faktiskt kul och underhållande. Tror de flesta kan hålla med mig och dessutom satc efter det!!
 
Men sen fick jag reda på att det inte blir någon tävling för mig i helgen, surt för jag var såå taggad på det. Men vi får fortsätta träna utan att åka iväg och hoppas att det blir lite programträning hemma istället. Nu ska vi trimma hela vintern till våren! Ska dessutom börja med kadriljträningen inför julshowen, ska se programmet imorgon sen ska vi ryttare börja träffas och så.
 
Snart är det Globen också, försöker verkligen spara pengar..
 
 

Kommentarer
Postat av: ida

åh vilken fin häst! är det din egna häst?:)

Svar: Tack så mycket! Nej det är inte min, det är ridskolans jag rider på :)
Fanny Pettersson

2013-11-21 @ 18:01:59
URL: http://nattstad.se/idaelf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0