Fanny Pettersson

Välkomna till min blogg! Mitt namn är Fanny Pettersson och bor i en stad utanför Stockholm, vid namn Nynäshamn.
Jag är 18 år (f95) och går sista året på nynäshamns gymnasium med samhälls media inriktning.
 
På min blogg får ni läsa om att vara ryttare på Nynäshamns ridklubb, där jag tävlar en av deras lektionshästar. Och får där med rida denna häst 3 gånger i veckan. Jag älskar att vara i stallet, att komma till stallet är som en avslappningszon där man alltid kan vara sig själv och ta det lugnt och vara med världens bästa djur.
På ridklubben är jag dessutom med i ungdomsgruppen där vi håller aktiviter för alla åldrar, jag tillsammans med massor av andra tjejer på klubben.
 
På fritiden så är jag mycket med mina vänner, allt från fest till mysiga hemmakvällar. Och jag har aldrig emot en hemmakväll med familjen heller.
 
Hoppas ni stannar! :)
 
Instagram- Fpettersson // Mail- [email protected] // Facebook- Fanny Pettersson //
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0