Loppis på ridklubben

Hej! Denna dag gick otroligt segt men stod ut och peppade mig själv genom att påminna om min lediga dag imorgon! helt free from school, inte dåligt! Men tillslut kom jag hem och fick lägga mig under mitt mysiga täcke och se GG.
 
Men serie tittandet pågick inte länge, ställde mig och gjorde mat till familjen och åt liten egen mellis innan jag gick ut på en timmes promenad. Så himla skönt att bara vara ute och gå med en vän, bara prata på och inte tänka på hur jobbigt det är att gå. Kom hem och gjorde middag till mig själv, familjens middag var inte lockande...
 
Juste! Nu när jag gått över till storhäst ligger det massor av ponnysaker här hemma och i stallet och skräpar. Och eftersom förslaget om hästloppis var poppis bland medlemmarna på klubben så har vi nu arrangerat en loppis. Så nu ska jag rensa och sälja ALLA ponnysaker, den 3 november på Nynäshamns ridklubb! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: JennyM

Sv: Lite sent svar, men men ;) Ja en läromästare borde alla ryttare få ha och "glida" omkring på lite. Lära sig på och känna att det går utan att slita ihjäl sig :) Nej, jag förstår din tanke.. Egen hästgård är förmodligen extremt mycket jobb..

Svar: Jo men om man nu hade alla pengar i världen så skulle man ju faktiskt kunna anställa folk, men känns dumt.. man vill ju faktiskt vara i stallet och umgås med sina djur, inte ha hästen redo i ridhuset framskrittad och klar :)
Fanny Pettersson

2013-10-23 @ 05:19:40
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0