ny vecka - planering

Hej! Hoppas ni haft en bra helg, det har jag!
 
Igår var vi iväg på allsvenskan final, laget kommer 3a och det var väldigt bra placering med tanke på de lagen som låg före, sundby hade såklart gjort som vanligt och bytt ryttare.. Tycker det är dåligt att man kan göra så, när vi väl gjort ett lag och satsat lite mer och faktiskt inte bytt ryttare till hästarna..
 
Ny vecka och denna måndag börjar med sovmorgon till 13.40, men tänkte snart åka till skolan iallafall. Inget att göra hemma och kan jobba på en uppgift. Efter skolan går jag direkt till stallet, det är temadag och jag vart frågad om att visa upp gulan, han är ju trotsallt en helt annan ponny när han går med mig ijämnför när han springer nybörjar passen. Så ska nu fixa ihop kläder som jag kan ta med!
 
Så vi hörs senare! Har lite bilder från allsvenskan att visa men det blir ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0