riskutbildning två

Hejsan alla läsare!
 
Min dag startade klockan 06 då jag gick upp för att åka iväg 07 till tullinge. Det var dags för halkbanan. Var lite nervös men efter lite googlade var det lugnt, haha. Det var riktigt kul faktiskt och vart godkänd! Ett steg närmare körkortet.
 
Kom hem vid 13 och somnade några timmar på soffan tills mamma kom hem, då åkte vi iväg på lite ärenden. T.ex. hämta ut mina nya ridbyxor från hööks, kan visa bild senare. De var såå sköna!! Kommer rida bättre än bäst i dom.
Men nu är jag hemma, fått i mig ytterst lite middag då mitt huvud dunkar så äckligt mycket. Får det att åka i bil länge och det var ju några varv vi snurrade med bilen... Känner snurret när jag blundar.
 
Ska ta en värktablett och hoppas det försvinner. Har lite saker att göra innan jag går och sover.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0