slutkörd kropp

Haft en riktigt bra dag! Visserligen var natten värre, har sovit så dåligt de senaste dagarna och vaknar tröttare än tröttast. Inte normalt när jag alltid har sovmorgon och går upp 9-10 tiden oftast. Så idag kändes det att det var dags att ändra på det.
 
Vaknade och fick reda på att min enda lektion för dagen var inställd. Men jag och två tjejer skulle iallafall iväg och filma inför en intervju, i stallet dessutom. Så vi åkte till stallet, körde lite olika vinklar osv. Kul! Ni kanske får se resultatet sen när det är klart!
 
Men väl hemma så hamnde jag i soffan/sängen, men tillslut kom jag iväg och ut på promenad, jätteskönt med bra tempo och sällskap. Tog lite mer än en timme, sen var jag hemma och slängde i mig mat och sen iväg till gymmet. Träffade nästa vän och tränade mage, var fullt med folk så var svårt att hitta övningar. Har varit med om bättre pass men det kommer nog kännas imorgon.
 
Så nu hoppas jag att kroppen gett upp och tänker låta mig sova ordentligt inatt. Det visar sig! Imorgon ska jag till sjukgymnasten och träna lite.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0