laddar

Efter lite ändringar så får vi lasta 07.00 imorgon, shysst mot hästarna så slipper dom stå i trandsporten så himla länge. Lite senare men fortfarande tidigt.
 
Dagen har faktiskt rullat iväg, känns som klockan ska vara mer men nej. I stallet började jag med att tvätta ben och svans, han har väldit lurviga ben och inget som jag faktiskt orka sätta mig ner och trimma på (haha) men sen upp i sadeln för att rida lite i ridhuset. Tyvärr kändes det inte helt ok, helt plötsligt så kunde var rumpan innanför spåret så han kändes lite överkänslig, väldigt konstigt. Nog mig en funderare så vi får se imorgon!
 
Sen började vi packa. Eftersom min pappa är bortrest ska min mamma köra imorgon (haha kaos) nej så vi har fått låna en av ridskolans trandsporter, väldigt liten ijämnfört med våran ume släp som har väldigt stort utrymme. Var lite svårt att hitta plats för allt men det löste sig! haha
 
Nu ska jag mysa en stund till i soffan innan jag ska fixa ridoutfit och sedan tvingade mamma mig att gå med hunden så får väl tvinga mig ut sen!
 
 
Framridning överby 11 maj 2013

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0