Man ska sluta på topp

Även fast det inte blev toppen av resultatlistorna så kände jag mig uppe på toppen. 

Efter en ganska dålig ritt i förklassen gick vi in till framridningen med en annan inställning, nya idéer hur vi skulle göra och efter bara någon kvart fick jag en helt annan ponny! Mamma filmade men fick inte allt på film, men ni ska få se! Han drog åt sig rätt många ögon inne i ridhuset dessutom. Synd att det inte gick att få fram samma häst på banan bara! Där var det tungt underlag, lerigt och som vanligt tappar han bjudningen. 

Detta var troligtvis min och gulans sista start, tråkigt men man måste gå vidare! Ser fram till att testa ny häst och utvecklas lite själv då jag satt lite stilla tillsammans med gulan. 




Kommentarer
Postat av: JennyM

Du får försöka leva på känslan du fick på framridningen :)
Ska du sluta rida honom? Hittat någon annan istället? :)

Sv: jaa tack :) hehe ja men det ska nog gå om några månader när jag fått 511 skavsår till ;)

Svar: Ja tyvärr fyller jag 18 iår så nu är ponnyåren över. Ridskolan har en fin Storhäst som gått mvsc så förhoppningsvis blir det perfekt!
Fanny Pettersson

2013-09-30 @ 07:15:38
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0