Mer tid

Nu när tävlingsäsongen är över finns det mer tid för annat!
 
1. Plugga mycket körkortsteori
Har som sagt börja köra lite hemma och tagit några körlektioner. Körkortet ska snart vara fixat!
 
2. Lägga ner mer tid på gymmet
Träna upp mer kondititon. Har inte varit där på några veckor men ska snart igång igen. Ska träna styrka och även göra övningar jag fått av både naprapat (för höften) och sjukgymnast (för axeln)
 
Dessutom så ska jag lägga upp mål inför nya hästen jag ska rida, men först ska jag väl endå få känna på hur det känns att rida honom. Och efter några pass lägga upp mål och se framåt på vad vi behöver träna på, vilket kommer vara otroligt mycket tror jag!
 
Sedan ska alla ponnysaker säljas, allt från täcken till träns och skydd. Är du intresserad så fråga vad jag har!
Dessa pengar ska sen gå åt nya saker såklart. Passande nu när Globen Horse Show närmar sig!
 
Sedan ska jag försöka satsa på ridskolan lite, speciellt våran knus grupp. Det ska upp med nya aktivteter, vi ska försöka åka till globen horse show tillsammans. Fixa vårat klubbrum när den nya teorisalen är klart. Förhoppningsvis ska jag kunna åka till stallet och tycka det är kul, det är det inte alla dagar tyvärr men man kan hoppas att det kan ändras. Vintern lockar inte så mycket faktskt..
 
 
Mysig uteritt februari 2012, lite mysigt med isig vinter...

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad har du för träns
Har du något remon
Vad ligger priserna på??

Svar: Har inte bestämt mig om jag ska sälja någon av tränsen, ska först se om spirit kan ha något. Han har ju faktiskt litet huvud :) :P
Fanny Pettersson

2013-10-01 @ 14:55:30
Postat av: Anonym

Har du något täcke eller grimma som ska säljas???

Svar: Ja, något hoppschabrak, vintertäcke, flecetäcke, ländtäcken och en lädergrimma (väldigt sliten dock) om du är intresserad mejla mig istället! :)
Fanny Pettersson

2013-10-02 @ 05:59:11
Postat av: Anonym

Har du något schabrak??

2013-10-02 @ 06:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0