Morgon mys

Godmorgon! Sitter för tillfället och myser i soffan med en kopp té, har kännt på mig att jag börjar bli sjuk dvs förskyld och hostar. Så måste bota fort inför tävlingen imorgon, får inte bli sjuk nu!
 
Idag blir det en bra dag iallafall! Först ska jag iväg och träffa tjejerna i våran ungdomsgrupp, vi ska äta pizza och bolla idéer med varann. Sedan går nog de flesta av oss till stallet, där det blir ridning och fix inför tävlingen imorgon. Måste fixa det mesta idag då vi lastar 05.40 imorgon, iih! Men kan faktsikt säga att det är lite mysigt också, haha.
 
Ska fortsätta mysa en stund och sen blir det en dusch, inte lukta urs!
 
 
Jag och Killberry på Färingsö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0