Nu är jag tillbaks

Efter några månader på horseworld byter jag tillbaks till blogg.se Och det är av många andledningar, dels för designen, då man får en mycket mer personligare blogg här. Det fanns mer nackdelar än fördelar helt enkelt!
 
Så först tog jag en paus, men nu är jag igång igen! Ska fixa lite med info sidan, kanske blir det ändringar snart igen men det visar sig. Men nu till en annan sak, är lite sugen på att lägga in lite vardags inlägg här, om det är okej? Det blir väldigt tomt när man bara rider 3 gånger i veckan. Men det visar sig det med, då jag är väldigt intresserad i många saker utanför ridningen också, så som foto, träning, inredning och mode! Så vad säger ni?
 
 
Jag och Gulan i sommras på betet, det syns ju eftersom den där magen drar åt sig all uppmärksamhet?

Kommentarer
Postat av: Joanna B

Sv - Tack! :D fin blogg du hade!

Svar: Tack så mycket!:)
Fanny Pettersson

2013-09-28 @ 00:49:48
URL: http://capirossin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0