ridning och tävlingsplanering

Äntligen helg, trodde aldrig veckan skulle ta slut. Kändes som en evighet.
 
Gårdagens pass gick riktigt bra i ridhuset! Gjorde exakt som jag skrev tidigare, som vi red i onsdag och i slutet hade jag en riktigt fin häst. Om jag ville skulle jag kunna plocka upp han i högra form men det är inget jag vill när jag tränar. Jag vet att det funkar och då sparar jag det till tävling.
 
Nu är det dags att planera in lite tävlingar. Den första blir på Pay and ride på Södertälje, där planerar jag att rida Lb:1 och La:1. Tror det kommer bli riktigt bra så nu när galoppen är satt så ska vi börja träna trav och skänkelvikningar, något jag hade problem med innan årskiftet.
 
Idag hinner jag inte rida, mina föräldrar har åkt iväg och min syster jobbar. Så ska straxt sätta på mig massor av varma kläder och åka ut till en stor "park" vi har här för att grilla korv och dricka varm oboy med mina vänner. En riktig mysdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0